Wednesday, November 20, 2013

Roger

De tekeningen van Roger, mijn broer.
Hij was net klaar voor de eerste regendruppels, kijk maar naar de watervlek bij de handtekening. Had zomaar erger kunnen aflopen.

Friday, November 1, 2013

Jacqueline

De nauwkeurige potloodtekeningen van Jaxqueline, ze was er ook weer bij.

Thursday, October 31, 2013

Robert

 Drie prachtige tekeningen van Robert. Ik ben benieuwd of we die nog zullen zien verschijnen in het Limburgs Dagblad.


Tuesday, October 29, 2013

Tineke

 De prachtige kleurrijke tekeningen van Tineke, een inspiratie voor ons allen.
Kijk ook eens op haar blog:
http://tinekelemmens.blogspot.nl/


Wednesday, October 23, 2013

Carin

De prachtige aquarellen van Carin, helemaal uit Mierlo gekomen om samen met ons te tekenen. Let op de friete-tuut van één van de fonteinzitters. Ik krijg bijna weer honger.

Tuesday, October 22, 2013

Lydeke



Tkeningen van Lydeke. Ze kende Maastricht, dus de Ridder brouwerij in Wyck, het Haantje en Reitz natuurlijk.... Het bourgondische bier en eten.

Sunday, October 20, 2013

Agnes

De eerste schets van deze crawl is van Agnes. Gezicht vanaf de Maaskade richting Wyck.

Saturday, October 19, 2013

Sketchcrawl Maastricht

Wat een prachtige dag, het najaarszonnetje liet zich van zijn beste kant zien. Er waren maar liefst 21 crawlers aanwezig, eerst langs de Maas en later op de Markt bij het Mooswief. Er waren zelfs crawlers helemaal vanuit Twello, Tilburg, Eindhoven, Hamme (Duitsland). Maar het mooiste is het enthousiasme en het onderlinge contact.
En dan de resultaten: die zullen met en met op deze blog verschijnen.

Wednesday, September 18, 2013

Sketchcrawl op 19 Oktober: Maastricht

Alweer de 6e limburgse, en de 41e internationale editie!
Dit keer op zaterdag 19 oktober om 13.00 in Maastricht.
Samenkomst op de oude St. Servaasbrug, om 13.00 uur, aan de centrumkant. Daar is een brugwachterhuisje (nu souvenirsshop); ontmoetingsplaats aan de overkant van de straat.

We're having a sketchcrawl again. This time in Maastricht, the old city centre, with it's markets, squares, shops and terraces. And busy crowds.
It will be held on Saturday October the 19th, assembling at 13.00 hours at the citycenter side of the old St. Servaas bridge. There is a small souvenir shop, we'll meet on the other side of the street.

Sunday, September 15, 2013

Jos

De laatste schetsen van de Rolduc sketchcrawl.
Dit keer van Jos. En een foto van de groep.
De aquarel is werkelijk fantastisch.